Google+ Quiltinspiratie: Een nieuw project

zondag 26 maart 2017

Een nieuw project

Had ik het er laatst nog over dat ik appliceren zo leuk vind ineens? Vorige week kocht ik de nieuwe Quiltmania. Dat doe ik maar af en toe. Ooit zou ik wel graag een abonnement willen, maar ja, er zijn zoveel dingen die een mens wil toch?

In ieder geval zag ik in deze Quiltmania het tweede deel van de mystery quilt 2017 van Quiltmania. Het is een ontwerp van Michelle Yeo en ik vond de twee blokken die ik zag zo mooi! Het waren twee applicatieblokken, dus ik had meteen zin om ze te maken.

En zo kwam het dat ik vanochtend al vroeg zat te appliceren.


Appliceren blok 4 mystery quilt Quiltmania 2017


Natuurlijk ga ik het in mijn eigen (moderne) kleurtjes doen. Ik houd van klassieke ontwerpen in een moderne stijl.

Met freezerpaper en een plakstift heb ik de applicaties voorbereid. Nog best lastig die inkepingen in de (eiken?)blaadjes. De fraycheck houd ik maar bij de hand vandaag.  

Tot zover ben ik nu gevorderd. Er komen nog vier felroze harten tussen de bladeren.


Quiltmania mystery 2017 blok 4 appliceren




1 opmerking:

  1. Wat een vrolijke kleuren.
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja
    ☉☉☉

    BeantwoordenVerwijderen