Google+ Quiltinspiratie: Dear Jane quilt

zondag 20 november 2016

Dear Jane quilt

Eindelijk ben ik eraan begonnen. Al zo lang trekt de Dear Jane quilt me naar zich toe, maar tot nu toe durfde ik het eerlijk gezegd niet aan. Zoveel kleine blokjes...
Eigenlijk dacht ik dat het bijna niet mogelijk zou zijn om die op de naaimachine te naaien.

Maar doordat ik de laatste tijd de blokken van de 1865 Passion Sampler quilt op de naaimachine naaide en ik besefte hoe leuk dat eigenlijk is, heb ik nu toch het boek aangeschaft.

Ik denk dat iedere quilter wel weet hoe de Dear Jane quilt van eruit ziet, maar voor de zekerheid toch nog even een foto.








De eerste blokjes zijn al gemaakt en wat is het leuk om te doen!

Blok A1:


Blok A1 Dear Jane quilt


Blok A2:


Blok A2 Dear Jane quilt


Dit smaakt naar meer!

3 opmerkingen:

  1. Prachtig, wordt het helemaal rood/wit? Het boek heb ik geërfd, maar nog nooit aan begonnen. Na de 365 Sampler moet het ook zeker kunnen. Veel plezier met al die leuke blokjes. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen