Google+ Quiltinspiratie: 1865 Passion sampler quilt - blok 30 en 31

zondag 16 oktober 2016

1865 Passion sampler quilt - blok 30 en 31

Er zijn weer een paar blokken van de 1865 passion sampler quilt af. Hij heeft een hele tijd in de kast gelegen, maar opeens heb ik de smaak weer te pakken.

Blok 30



Ik dacht dat het niet leuk zou zijn om sampler blokken met de naaimachine te naaien. Je kunt immers niet of nauwelijks kettingnaaien. Elk blok is weer anders. En dat maakt het nou juist zo leuk. Het gaat een stuk langzamer dan ik gewend ben, maar de afwisseling maakt het leuk.

Blok 31


2 opmerkingen:

  1. Zo gaat het mij met de Challenge. Als je weer begint is het zo leuk dat je niet kunt stoppen. Mooie stoffen gebruik je. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blokken van mooie stofjes. Ik hou van bloemenstofjes.

    BeantwoordenVerwijderen