Google+ Quiltinspiratie: 1865 passion sampler quilt - blok 28 en 29

dinsdag 11 oktober 2016

1865 passion sampler quilt - blok 28 en 29

Ik heb weer eens een paar blokjes voor de 1865 passion sampler quilt gemaakt. Met de machine in plaats van met de hand. Dat ging eigenlijk heel goed.


Blok 28 1865 Passion sampler quilt


Ik vind het idee van met de hand naaien altijd zo leuk. Gezellig, beneden op de bank met een naaiwerkje erbij. Maar op de één of andere manier ligt het me niet. Misschien komt het doordat ik al van jongsafaan achter de naaimachine zat. Het gaat me beter en makkelijker af dan met de hand. En dus eindigen bij mij de meeste 'hand'werkjes toch onder de naaimachine.




Uiteindelijk maakt het natuurlijk niets uit. Het gaat om het plezier in het quilten en het resultaat wordt net zo mooi!

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn mooi geworden. Ik ga voor met de hand, lekker op de bank. Met de naaimachine heb ik vaak uithaalmomenten omdat het toch scheef is gegaan. Gr, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn naaiwerkjes doe ik ook met de hand inderdaad op de bank. Mooie blokken.

    BeantwoordenVerwijderen