Google+ Quiltinspiratie: Applicatieblokken voor de klokhuisjesquilt

zondag 7 augustus 2016

Applicatieblokken voor de klokhuisjesquilt


Vorige keer liet ik al zien dat ik bezig was met de voorbereiding van de bloemen voor de applicatieblokken van de klokhuisjesquilt. Ik was voorzichtig begonnen met het vastnaaien. 


Voorbereiding bloem applicatie


Inmiddels zijn heel wat bloemblaadjes geknipt. Van het vastnaaien is nog niet zo heel veel gekomen.


Voorbereiding bloem applicatie


Op de één of andere manier lijkt het alsof het weer invloed heeft. Ik heb weinig zin in actie momenteel.

Eerst heb ik de ene kleur erop gestreken.


Voorbereiding bloem applicatie

En daarna ook nog de roze.


Voorbereiding bloem applicatie


Nu wordt het toch echt tijd om ze allemaal te gaan vastnaaien. Dan kunnen daarna de bloemhartjes er nog bij komen.


Voorbereiding bloem applicatie

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook geen zin om achter de naaimachine te zitten, moet ergens een biesje om naaien en een nog niet openbaar project. Het biesje blijft nog even liggen, het project doe ik af en toe een stukje. Verder doe ik wel veel met de hand, Switch. Heb de blokjes af die ik wil en ben ze aan elkaar naaien. wordt mooi, zie blog morgen. Hopelijk heb je binnenkort weer meer zin. Het wordt wel mooi. gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blokken. En als je soms begint wordt het vanzelf leuk.

    BeantwoordenVerwijderen