Google+ Quiltinspiratie

zaterdag 7 mei 2016

Er wordt hier heel hard gewerkt, alleen niet aan dingen die ik kan laten zien. Ik ben namelijk bezig met een nieuwe site.

Ik merkte dat blogger toch net wat te weinig mogelijkheden had voor de dingen die ik wil, dus ben ik begonnen met de bouw van een (tweetalige) website in Wordpress.
Alle info die ik in de afgelopen tijd op dit blog heb verzameld ben ik aan het overzetten (en vertalen), dus dat kost best even wat tijd.

Maar omdat een berichtje op een quiltblog natuurlijk niet zonder quiltfoto's kan, heb ik hieronder maar een fotootje van een andere quilt gezet waar ik al heel lang mee bezig ben (of eigenlijk moet ik zeggen die al heel lang half afgemaakt in de kast ligt).



Ik hoop echt dat ik er binnenkort eens een keer mee verder kan, maar intussen zijn er al weer allerlei andere projecten tussen gekomen.
Het proefje dat ik had gemaakt vond ik erg leuk,




dus ik ben echt wel van plan om hem af te maken...

Nu eerst verder met de nieuwe website. Geniet van het mooie weer allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Veel succes met dit roject. Het is net quilten. Kost veel tijd aan voorbereiding, maken, maar .. dan heb je ook wat. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bloem. En veel succes met je nieuwe site. En geniet van het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen