Google+ Quiltinspiratie: Quilten

zondag 20 maart 2016

Quilten

Afgelopen weeken ben ik druk geweest met het doorquilten van de babyquilt.




Sommige dingen heb ik voorgetekend, zodat ik alleen de lijnen maar hoefde te volgen.







Andere stukken heb ik uit de vrije hand gedaan.




Hieronder kun je goed zien hoe de bloemetjes omhoog zijn gekomen doordat ik eromheen gequilt heb.



En dit is hem dan geworden. Het biesje moet er nog omheen, maar je kunt wel goed zien hoe het quiltwerk eruit ziet.



5 opmerkingen:

  1. That is a very pretty quilt - lovely quilting too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat laat je weer prachtig quiltwerk zien. Wat ben je toch getalenteerd!!!!!
    Liefs, Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laura Wattel-de Vries24 maart 2016 om 20:22

    Hij is echt prachtig geworden! Echt en cadeau waar David zijn leven lang plezier van kan hebben! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou gewoon van uw dekbed! Hou van de kleuren en het patroon. Goed gedaan! (Vergeef fouten, maar ik weet niet Nederlands, dus ik ben met behulp van de translator app op mijn computer om dit te zeggen.)

    http://tradukka.com/translate/en/nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi doorgequild. Het wordt een super mooie quilt!

    BeantwoordenVerwijderen