Google+ Quiltinspiratie: Babyquilt David

donderdag 31 maart 2016

Babyquilt David

Ik hoop dat jullie nog geen genoeg hebben van de foto's. Ik wilde nog even laten zien hoe de babyquilt voor mijn nieuwe neefje, David is geworden nu hij af is.





Hij is ongeveer 130 x 130 cm (51 x 51 inch).




In de hoeken heb ik bloemetjes met vliesofix geappliceerd.




Bij het quilten heb ik de ronde vormen van de applicaties laten terugkomen.




De blokken zijn gemaakt met Inklingo. Een hele handige manier om de naailijnen direct op de stof te printen. Ik heb ze deels met de hand en deels met de naaimachine genaaid.

Ik heb de Storm at sea collectie gebruikt. Mocht je Inklingo ook eens willen proberen, dan kan dat gratis. Als je op het logo hieronder klikt, kom je op de pagina waar alles wordt uitgelegd. Ik heb zelf mijn lonestar quilt gemaakt met de gratis collectie.


5 opmerkingen:

  1. Leuk quiltje geworden, ook het quilten. De baby moet wel blij zijn. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This turned out perfectly! It will be loved.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super geworden! En nu op naar kraamvisite!
    Lieve groet, Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! mooie frisse kleurtjes en die bloemetjes zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie babyquilt, zo vrolijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen