Google+ Quiltinspiratie: Kerst giveaway

zondag 13 december 2015

Kerst giveaway




Het is bijna kerst en ik heb zin om iets weg te geven. Wil je kans maken op de drie fat quarters uit de afbeelding hierboven? Laat dan hieronder een berichtje achter. Zorg er wel voor dat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen!

Natuurlijk vind ik het leuk als je je inschrijft voor de nieuwsbrief en mijn facebookpagina liked, maar het is niet verplicht. Ik vind het gewoon leuk om iets weg te geven en wil daar geen voorwaarden aan verbinden.

De giveaway geldt voor iedereen binnen Europa, omdat de verzendkosten buiten Europa waarschijnlijk hoger zijn dan de lapjes zelf hebben gekost. Update: Carin was zo vriendelijk om me erop te wijzen dat de verzendkosten tegenwoordig wereldwijd hetzelfde zijn als in Europa. Daarom heb ik besloten om iedereen toe te laten. Dus waar je ook woont, je kunt meedoen!

De trekking is op 20 december dus je hebt een week de tijd om een berichtje achter te laten. Succes!

Deze giveaway is gesloten. De winnaar is bekend. 



27 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee! dank je wel! ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, deze periode brengt van alles boven, haha. Leuke actie. Ik doe niet mee met de actie, heb er geen idee bij en alleen voor de heb .... Veel succes.mgr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van lapjes heb je nooit genoeg, doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke lapjes, de ideetjes komen al bovendrijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lapjes, ik doe graag mee.

    De verzendkosten zijn tegenwoordig voor elk buitenland hetzelfde ;-) Dus of je nu naar Belgie moet sturen of Australie, er gaan dezelfde postzegels op sinds dit jaar. Er wordt geen onderscheid meer gemaakt tussen Europa en andere verdere landen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier wil ik graag aan mee doen. Graag zou ik zo een lapje willen. Meestal laat ik ze langs gaan, maar hier weet ik wel raad mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe graag mee. Winnen is altijd leuk. Geven ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke geste. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstgedachte. FQ heb je nooit genoeg en ik ben een echte Hollander 😉 dus doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke pagina, ik heb me gelijk geabonneerd op de nieuwsbrief. En ik doe graag mee met de loterij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such sweet fabric! I'd love to add it to my scrappy quilt!
    nikilsend(at)outlook(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve lapjes. Ik doe mee voor een gokje.
    Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I had to translate to English. What a nice giveaway. I also didn't know that shipping is now the same for all countries. I will have to check that out as that can make a big difference in my etsy sales if I can open orders up to other countries as well.

    Have a Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. In case you do need to contact me, I am a no reply blogger with no clue how to change that. My email is marsha.seiberling@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het leuke lapjes, en een leuk kerstgebaar. Ik doe graag mee met de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kerstgedachte, als ik ze win geef ik ze door aan een vriendin die het goed kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh wat leuk ik ben al aan het fantaseren wat ik hier allemaal mee zou kunnen maken ik doe ook heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstgedachte en als ik ze win, weet ik er een goede bestemming voor !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zou ik het leuk vinden om met jou lapjes iets moois te maken. En natuurlijk heb ik jou geliked. Ik heb nu net nog even je blog nr(16) over de binding gelezen. Erg nuttige informatie en duidelijk geschreven. Dank je voor het delen. Fijne feestdagen en een mooi quiltjaar voor iedereen.
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen