Google+ Quiltinspiratie: Blokkenboek

donderdag 26 november 2015

Blokkenboek

Een tijdje terug plaatste ik een tutorial voor een blokkenboek. 

Dit was mijn versie:




Vorige week kreeg ik een mailtje van Petrouchka. Ze heeft het blokkenboek in één weekend gemaakt.
Dit is haar resultaat:


Mooi is hij geworden hè? Ik vind het heel leuk om te zien hoe ze met haar eigen blok (prachtige fussycuts trouwens!) haar eigen variant heeft gemaakt.
Ze schrijft dat hij al in gebruik is en dat ze hem heel handig vindt!

Ik vond het heel leuk om te zien dat ze wat aan mijn tutorial had gehad. Via de statistieken kan ik zien dat de blogjes met uitleg over quilten het beste gelezen worden en dat ze via google veel gevonden worden. Maar dat blijft altijd anoniem. Het was heel leuk om nu een terugkoppeling te krijgen.

Dus als je iets gemaakt hebt met één van mijn patronen of met de tips, zou ik het superleuk vinden als je me een fotootje mailt.

Vragen krijg ik wel regelmatig via mail en ook die probeer ik zo goed mogelijk te beantwoorden. Ik vind het leuk als mensen het quilten ontdekken en als ik eraan bij kan dragen dat er meer mensen gaan quilten, heb ik mijn doel bereikt!

Dus, misschien tot vervelends toe, maar ik hoor heel graag van je!

1 opmerking: