Google+ Quiltinspiratie: 1865 passion sampler quilt

dinsdag 20 oktober 2015

1865 passion sampler quilt

Doordat ik druk bezig ben met de nieuwe babyquilt voor mijn zus, kom ik de laatste tijd weinig toe aan de 1865 passion sampler quilt.

Toch heb ik wel wat vorderingen gemaakt. In mijn laatste blogje over de 1865 PS vertelde ik al dat ik tussenbanen tussen de blokken aan het maken was. Inmiddels zitten de eerste twee banen aan elkaar.




Het is best veel werk, maar ook ontzettend leuk om te zien hoe de qulit nu echt wordt!




Er liggen nog vijf blokken klaar om van een randje te voorzien en daarna aan de grote lap te naaien.




En als die er allemaal aan zitten, mag ik van mezelf weer een nieuw blokje naaien. Soms moet je streng zijn voor jezelf...

3 opmerkingen:

  1. Deze quilt wordt erg mooi. Er zitten lastige blokken bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de blokken veel beter uitkomen met de sashings. Mooi geheel. Gr. Dini

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat lekker Marlies! Mooi met die sashings ertussen. Tip: verander even je instellingen zodat je de blokken vergroot kunt zien als je op de foto klikt. Dat kijkt veel makkelijker! Nu popt hij net zo groot op als de foto in je stukje, dus het biedt niets extra's!
    Groet van Mar

    BeantwoordenVerwijderen