Google+ Quiltinspiratie: Goedkope quiltstoffen

maandag 14 september 2015

Goedkope quiltstoffen

Goedkope quiltstoffen, dat klinkt toch goed! Ik heb op internet een adresje gevonden dat ik jullie niet wil onthouden.
De meeste quiltstoffen kosten er € 3,90 per halve meter (sommige nog iets goedkoper) en de verzendkosten zijn gratis vanaf € 10.

Ik had de site al eerder bekeken, maar afgelopen week heb ik dan eindelijk een paar stofjes besteld en ik had ze meteen de volgende dag in huis.




De bloemenstof vind ik erg mooi om te gebruiken voor broderie perse, maar ook als achterkant stof vind ik hem mooi. 

Uiteraard verkopen ze lang niet zoveel (nieuwe) stoffen als in een gewone quiltwinkel, maar ik vond er heel veel mooie stoffen tussen zitten. De kleuren kloppen in het echt vrij goed met de foto's in de webshop. Dat is altijd even afwachten, maar ze waren eigenlijk precies zoals ik gedacht had.

Je zou bijna denken dat ik er een aandeel in de winkel heb, maar dat is niet zo. Ik vind het gewoon leuk om zo'n mooi adresje met jullie te delen. En daarbij zal het aanbod alleen maar verbeteren als ze veel verkopen denk ik.

Hier vind je de link:
http://www.bicsbusiness.nl/

Ik heb nog een derde stof besteld, maar die laat ik nog even niet zien. Die heb ik besteld voor een quiltontwerp dat ik in gedachten heb. Misschien ga ik er de komende weken al een beginnetje mee maken en dan krijg je hem vanzelf te zien hier... 

2 opmerkingen:

  1. Leuk adres, jammer alleen dat ze niet veel keus hebben. Ik heb net een stapeltje binnen van Atelier Bep. Ben heerlijk aan het aaien. Benieuwd naar je nieuwe idee!
    Groet van Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip, eens gaan speuren. Wat een leuke vondsten heb je gedaan met die romantische stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen