Google+ Quiltinspiratie: 1865 passion sampler quilt

woensdag 2 september 2015

1865 passion sampler quilt

Afgelopen week had ik niet zoveel tijd om te naaien. Het enige dat ik kan laten zien deze week zijn weer twee blokjes van de 1865 passion sampler quilt.


Blok 20:

Blok 20 van 1865 passion sampler quilt


Blok 21 was nogal een bevalling. Het duurde weer even voor ik de 72 stukjes aan elkaar had zitten. Toch was hij wel leuk om te maken.


Blok 21 van 1865 passion sampler quilt


En hier weer een fotootje van de blokken samen tot nu toe. Ik twijfel nog steeds of ik wel of geen tussenbanen ga toevoegen. Ik heb ze nu weer eens opgehangen zoals het origineel.


Blokken van 1865 passion sampler quilt


Ik vind het wel erg druk zo, dus de tussenbanen worden steeds waarschijnlijker...


Hieronder nog een foto van het origineel van France Aubert voor als je het niet meer precies weet.


1865 passion sampler quilt


3 opmerkingen:

  1. Hoi meis, leuke blokjes weer, en inderdaad, die laatste was een enorme bevalling, c.q. zowat een stuitligging!
    Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik maar wat blij ben met mijn tussenbaantjes, want het is inderdaad een stukje rustiger, en het is ook zo fijn om de blokjes steeds aan de lap te zetten, zodat de lap ook echt groeit. Je gaat wel als een speer trouwens. Nog even en je haalt me in!!
    Groet, Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blokken. Vooral blok 21 is erg mooi geworden. Ik denk dat ik zou kiezen voor tussenbanen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien niet veel om te laten zien, maar wat een prachtblokjes! Ik zit met verbazing naar het tweede blokje te kijken, wat een werk... en wat heb je ze mooi gemaakt! Denk ook dat tussenstrookjes waarschijnlijk mooier zijn, zo komen al die schitterende blokjes meer tot hun recht.

    BeantwoordenVerwijderen