Google+ Quiltinspiratie: 1865 passion sampler

vrijdag 14 augustus 2015

1865 passion sampler

Afgelopen week heb ik weer een paar leuke blokken gemaakt.


Bij blok 14 zag ik later dat de puntjes aan de zijkanten van het middenblok niet mooi aansluiten. Wat zal ik daarmee doen? Ga ik het uithalen en opnieuw doen of laat ik het zo? In de grote sampler zal er straks natuurlijk geen mens zijn die het ziet. Toch steekt het wel. Ik ga er nog even over nadenken.




Blok 15 bestaat uit 61 stukjes. Ik ben er twee avonden mee bezig geweest om hem in elkaar te zetten, maar het was leuk om te doen.




Blok 16 was ook leuk om te naaien. Helemaal niet veel stukjes, dat was wel even fijn na het vorige blok. En toch leuk om te naaien.




Blok 17 ging supersnel. Maar een paar stukjes die heel snel in elkaar zaten!




En dan nog even een plaatje van alle blokken die ik tot nu toe heb gemaakt. Het moeten er in totaal 90 worden, dus ik mag er nog een heleboel maken. Leuk!



4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren combi. Respect, voor dat blok met meer dan 60 stukjes. Jouw blokken zijn erg mooi strak hoor. En je heb er al veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat zijn al twee hele rijen klaar! Ze worden mooi, Marlies! Ik ben ook weer met de blokjes bezig, maar bij mij gaat het niet zo snel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een leuke blokjes weer! Wat een werk lijkt me dat blokje met 61 (!) blokjes.... Maar ze zien er allemaal prachtig uit, ook blokje 14! Moest 2 keer kijken voor ik de "afwijking" vond...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Looking great! Thank you for linking to WIPs Be Gone so I could see your beauties.

    BeantwoordenVerwijderen