Google+ Quiltinspiratie: 1865 passion sampler

dinsdag 4 augustus 2015

1865 passion sampler

Deze week werden er maar twee blokjes gemaakt voor de 1865 passion sampler. Het waren leuke blokken om te maken, maar ik ben vooral bezig geweest met borduren.

Hieronder blok 12:

Blok 12 1865 passion sampler quilt

Blok 13:


Blok 13 1865 passion sampler quilt


En ik heb ze eens even allemaal bij elkaar gehangen, om te zien hoe het geheel wordt.


Blokken 1865 passion sampler quilt


Nu nog bedenken welke kleur de tussenbanen moeten krijgen. Beige zou denk ik wel mooi zijn. Hoewel licht, bijvoorbeeld creme ook prima zou kunnen. Dan komen alle blokken apart wel heel mooi tot hun recht. Ik ga er nog eens even over nadenken..

4 opmerkingen:

  1. Je gaat toch ook maar voor tussenbanen? Bij mij vind ik het in elk geval veel rustiger, maar ik heb gewoon een witje genomen (roomwit/vreme). Je gaat wel als een speer ame, ondanks je borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk inderdaad dat met de tussenbanen de schitterende blokjes beter tot hun recht komen. Wat zijn ze mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful blocks, love your color choices.
    Greetings,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik ben benieuwd hoe hij wordt met tussenbanen. Ga even rondkijken bij de dames van de andere reacties.

    BeantwoordenVerwijderen