Google+ Quiltinspiratie: Gratis patroon babyquilt

vrijdag 17 juli 2015

Gratis patroon babyquilt

Misschien heb je de quilt voor mijn lieve nichtje Hanna weleens voorbij zien komen hier.


Gratis patroon babyquilt Hanna


Omdat dit een goed patroon is voor beginners, heb ik besloten om het patroon te delen. Ik wil graag mijn kennis (die ik ook gewoon grotendeels op internet heb gevonden) met je delen. Als je tips zoekt over hoe je een quilt maakt, kijk dan eens op het tabblad 'leren quilten'. 


Klik op de link hieronder om het patroon in pdf te downloaden:


Ik zou het heel leuk vinden als je me een foto stuurt van de quilt die je hebt gemaakt. Ik ben heel benieuwd naar de kleuren die je kiest en wat je verder met het patroon doet!

Mocht je vragen hebben als je bezig bent, dan hoor ik het graag! Je kunt me bereiken via quiltinspiratie@gmail.com







5 opmerkingen:

  1. The quilt is cute. Unfortunately there's no little ones in my family to make one for

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk quiltje, die Nijntjes maken het helemaal af! En lief dat je het met ons wilt delen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja, dank je wel voor je lieve comment op mijn blog. We zijn inderdaad van "dezelfde generatie" zie ik als ik je stukje "over mij" lees, ik ben 36. Liefs, Natalie

      Verwijderen
  3. What a darling baby quilt! Thank you for the pattern link! Our guild makes baby quilts and we are sure to use the pattern. We give them to the Neonatal clinic. I invite you to share this post at WIPs Be Gone. They'd love to see your baby quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I linked this post at your site. It would be so nice if you would make this quilt for the Neonatal clinic!

      Verwijderen