Google+ Quiltinspiratie: Geborduurd speldenkussentje

vrijdag 31 juli 2015

Geborduurd speldenkussentje


Weet je nog dat ik aan het borduren was? Mijn eerste borduurwerkje is klaar. Ik heb er een speldenkussen doosje van gemaakt. 

Speldenkussendoosje



Ik heb een doosje van spaanplaat geel geschilderd met acrylverf.


Speldenkussen doosje


Het borduurwerkje heb ik rond een kartonnen rondje geregen, zo groot als de deksel, met een paar laagjes vulling ertussen zodat ik er spelden in kan steken. Dat heb ik op de dekstel geplakt. Daarna nog een bolletjesrandje eromheen, et voila!


Geborduurd speldenkussen


In het doosje kan ik naaispulletjes stoppen zoals klosjes garen. Helaas is het net te klein voor mijn borduurschaartje, dus een volgende keer zou ik een iets grotere maat kiezen...


Speldenkussen doosje

4 opmerkingen:

  1. Mooi speldenkussen. En handig een doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That's very nice! Congratulations on your for st embroidery!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That's very nice! Congratulations on your for st embroidery!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That's very nice! Congratulations on your for st embroidery!

    BeantwoordenVerwijderen