Google+ Quiltinspiratie: 1865 Passion sampler

zondag 26 juli 2015

1865 Passion sampler


Er zijn weer een paar blokjes van de 1865 passion sampler klaar!

Blokje 9:

Hier had ik de lijntjes per ongeluk op de goede kant van de lichte stof gezet in plaats van op de achterkant...

Blok 9 van 1865 passion sampler

Blokje 10:


Blok 10 van 1865 passion sampler

Blokje 11:


Blok 11 van 1865 passion sampler


En omdat ik graag eens een blokje met applicatie wilde proberen, heb ik blok 51 ook vast gemaakt. Het was even uitproberen welke manier ik het handigste vond om de blaadjes voor te bereiden. Uiteindelijk vond ik de methode met freezerpaper en een lijmstift het handigste, omdat ik daarmee de puntjes het netste kreeg. Alleen het achteraf openknippen van de stof om de papiertjes te verwijderen, vond ik wel even eng!

Blokje 51:


Blok 51 van 1865 passion sampler

1 opmerking: