Google+ Quiltinspiratie: Onzeker

woensdag 10 juni 2015

Onzeker

Vandaag even iets anders dan quilten. Ik kan me voorstellen dat je hier helemaal niet op zit te wachten, want het is ten slotte een blog over quilten. Volgende keer gaat het daar ook gewoon weer over, dat beloof ik!

Maar goed, voor mijn blog wilde ik een foto maken van mijzelf op mijn werkplek. De foto die op de pagina 'over mij' staat is weliswaar leuk, maar ook best oud. Ik vond het tijd om een iets realistischer plaatje van mijzelf te laten zien. En dan kan ik je direct laten zien waar ik altijd zit te naaien.

Dus deze foto maakte ik.




Auw! Het deed best een beetje pijn om deze foto te zien. Het is nogal een verschil met die andere foto. Wat ben ik hier dik! Nou kan ik als excuus gebruiken dat ik al weer een tijdje ziek ben en er daardoor niet zo goed uit zie. Ook heb ik geen make-up op hier. Dat helpt normaal gesproken toch ook wel wat om er beter uit te zien.

Maar goed. Om nou nieuwe foto's te gaan maken met make-up? Of nog een paar maanden te wachten tot ik er weer wat beter uit zie? Dit is nou één keer hoe ik er op dit moment uitzie en waarom zouden jullie dat niet mogen zien? Daarom vind ik dat ik toch maar gewoon door moet zetten en neem ik het risico om hem te plaatsen.

Ik heb er een hekel aan om te zien hoe alles en iedereen tegenwoordig gefotoshopt en verbouwd wordt. Waarom moet iedereen zo perfect zijn? Is de charme nou juist niet dat je er net een beetje anders uit ziet dan anderen? Dat maakt jou uniek toch? Nou ja, dat vind ik zelf dus ook lang niet altijd makkelijk.

En hieronder dan nog een foto waarbij mijn man zo nodig ook op de foto wilde. Normaal wil hij nooit op de foto! Hij had dan ook vast niet verwacht dat hij zo op mijn blog zou komen. Eigen schuld...





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen